• June 1, 2010

فیلم حمله سرنشینان کشتی مرمره به پلیس اسرائیل

فیلم حمله سرنشینان کشتی مرمره به پلیس اسرائیل

فیلم حمله سرنشینان کشتی مرمره به پلیس اسرائیل 150 150 شوالیه پارسی

راشل كوري وارد بندر اشدود شد چاپ ارسال به رفقا
۱۵ خرداد ۱۳۸۹

بر اساس گزارش بي‌بي‌سي كشتي ايرلندي “راشل كوري ” لحظاتي قبل با هشدار و تهديد نظاميان اسرائيلي وارد بندر اشدود در سرزمين‌هاي اشغالي شد.

به گزارش فارس، شبكه تلويزيوني بي‌بي‌سي از بندر اشدود‌ اعلام كرد كه كشتي ايرلندي “راشل كوري ” حامل كمك‌هاي بشردوستانه براي مردم غزه،‌ با فشار و تهديد نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي وارد بندر “اشدود ” در فلسطين اشغالي شد.
بنابر اين گزارش، علي رغم اين اقدام صهيونيست‌ها فعالان اروپايي اعلام كرده‌اند كه همچنان بر ارسال مقدار بيشتري از اين كمك‌ها به نوار غزه اصرار دارند.
اين در حالي است كه جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اعلام كرده است كه اين اقدام صهيونيست‌ها مبني بر تعرض به كشتي‌هاي كاروان آزادي تاثيري در اراده حاميان مردم غزه نخواهد داشت.
“فوزي برهوم ” سخنگوي جنبش حماس در گفت‌وگو با بي‌بي‌سي تاكيد كرد كه همبستگي با مردم فلسطين به فرآيندي مردمي و جهاني تبديل شده است و براي رژيم اسرائيل بسيار مشكل است كه در مقابل تمامي اين تلاش‌ها دوام بياورد.
‌نيروهاي دريايي صهيونيست‌ سه مرتبه به كشتي “راشل كوري ” هشدار داده بودند كه از ادامه حركت به سوي غزه باز ايستد ولي با اصرار كشتي ايرلندي به ادامه راه خود، اين كشتي توسط ارتش رژيم صهيونيستي متوقف شده است.
نيروهاي صهيونيست پس از اشغال كشتي ايرلندي “راشل كوري “، اين كشتي را به همراه مسافرانش به سوي بندر “اشدود ” در فلسطين اشغالي روانه كردند.
شبكه الجزيره نيز اعلام كرد كه همزمان با اين اقدام رژيم صيونيستي تظاهرات اعتراض‌آميز در بسياري از كشورهاي عربي و همچنين پايتخت‌هاي غربي به ويژه پاريس، لندن و آنكارا در حال برگزاري است و اين تجمعات اعتراض‌آميز همچنان ادامه دارد.

كشتي “راشل كوري ” به تصرف ارتش رژيم صهيونيستي درآمد

شبكه‌‌هاي تلويزيوني الجزيره و الاقصي از سيطره كامل نيروهاي نظامي رژيم صهيونيستي بر كشتي ايرلندي “راشل كوري ” و توقف آن در آب‌هاي آزاد خبر دادند.

به گزارش فارس، تلويزيون الجزيره لحظاتي پيش به نقل از خبرنگار خود در نزديكي بندر “اشدود ” از سيطره نيروهاي صهيونيست بر كشتي ايرلندي “راشل كوري ” خبر داد و افزود: هم اكنون اين كشتي در نزديكي آب‌هاي منطقه‌اي نوار غزه توسط نيروهاي دريايي اسرائيلي متوقف شده است.
بنا براين گزارش، ‌نيروهاي دريايي صهيونيست‌ سه مرتبه به كشتي “راشل كوري ” هشدار داده كه از ادامه حركت به سوي غزه باز ايستد ولي با ادامه كشتي ايرلندي به راه خود، توسط ارتش رژيم صهيونيستي متوقف شده است.
اين گزارش حاكي است كه رژيم صهيونيستي بر هدايت كشتي راشل كوري به سمت بندر اشدود اصرار دارد.
در همين راستا، بسياري از ناظران سياسي سيطره رژيم صهيونيستي بر كشتي ايرلندي را نوعي “دزدي دريايي ” قلمداد كردند.
لحظاتي پيش تلويزيون الاقصي وابسته جنبش مقاومت اسلامي حماس نيز سيطره صهيونيست‌ها بر كشتي ايرلندي راشل كوري را تاييد كرد.